Jak na to

Co je DAŇOVÁ SAMOOBSLUHA ?

DAŇOVÁ SAMOOBSLUHA je služba, která umožňuje zákazníkům pohodlně a rychle poptat, nechat zpracovat a vlastně kompletně vyřešit povinnosti spojené s daňovou problematikou. To vše ve 3 jednoduchých krocích.

Vše je hotovo RAZ-DVA-TŘI.

Jaká je orientační cena našich služeb ?

Zde je nutno poznamenat, že každý případ je specifický a vyžaduje konkrétní posouzení a nacenění - některé jsou velmi rutinní, jiné naopak překvapí svou náročností, jak časovou, tak odbornou. Nicméně víme, že alespoň orientační cenový rámec je velmi důležitý. V následujícím přehledu naleznete přibližné cenové hladiny našich jednotlivých služeb.

   
Daňové přiznání - daň z příjmu fyzických osob (zaměstnanci) od 500 Kč
Daňové přiznání - daň z příjmu fyzických osob (OSVČ), včetně přehledů pro pojišťovny od 1 500 Kč
Daňové přiznání - daň z příjmu právnických osob (firmy), včetně příloh od 1 900 Kč
Daňové přiznání k dani silniční od 500 Kč

 

1.KROK - VYPLNĚNÍ A ODESLÁNÍ POPTÁVKY

V prvním kroku v naší samoobsluze vyplníte jednoduchý formulář, ve kterém:

  • si zvolíte, JAKOU SLUŽBU POPTÁVÁTE. Pokud si v tomto ohledu nejste jisti - každý přece nejsme daňový odborník - nebojte se zeptat, my Vám rádi poradíme a navedeme Vás.
  • nám stručně vysvětlíte, JAKÉ MÁTE PŘEDSTAVY A NASTÍNÍTE PŘÍPADNÉ PODROBNOSTI
  • zanecháte na sebe KONTAKTNÍ E-MAIL a/nebo TELEFONNÍ ČÍSLO

2. KROK - KONZULTACE A ZASLÁNÍ NAŠÍ NABÍDKY

V tomto kroku si jednoduše řečeno "napíšeme" nebo "zavoláme". My zjistíme všechny potřebné detaily a specifikaci Vaší poptávky, abychom mohli ušít řešení na míru a připravit Vám dobrou cenovou nabídku, vy si ověříte, že mluvíte s partnerem, kterému můžete důvěřovat. Tuto fázi považujeme za takřka nejdůležitější - vy neznáte nás, my nevíme, co Vás aktuálně tíží. Vy, jako klient, musíte mít naprostou důvěru v nás, my potřebujeme maximum informací, aby naše řešení perfektně sedělo.

Nakonec obdržíte, samozřejmě naprosto zdarma a nezávazně, naši nabídku sestávající se z NÁVRHU ŘEŠENÍ, CENOVÉ NABÍDKY A PŘÍPADNÝCH KOMENTÁŘŮ A DOPORUČENÍ Z NAŠÍ STRANY.

3. KROK - ODSOUHLASENÍ NABÍDKY, ZHOTOVENÍ A PŘEDÁNÍ HOTOVÉ ZAKÁZKY.

Pod vzájemném odsouhlasení naší nabídky si "podáme ruce" a my začneme pracovat. Veškeré podklady nám můžete zasílat e-mailem, faxem, poštou nebo, pokud preferujete osobní kontakt, rádi Vás uvítáme v naší kanceláři v Praze - Holešovicích. V běžných případech lze tak vlastně vše vyřešit, aniž musíte "někam chodit".

Vše je hotovo, my Vám buď hotové daně - daňové přiznání pošleme elektronicky či poštou zpět nebo ho za Vás po dohodě předáme příslušným úřadům. S úřady případně komunikujeme za Vás i v průběhu přípravy Vašeho daňového přiznání, samozřejmě jen tehdy, kdy je to v rámci daných předpisů možné. Po odevzdání daňového přiznání naše práce na této konkrétní zakázce vlastně končí, ale my už v tuto chvíli věříme, že se otevírá naše dlouhodobé a spokojené partnerství. 

Na samotném závěru této naší první spolupráce Vám zavoláme (nebo napíšeme, pokud preferujete tuto cestu) a poprosíme o zpětnou vazbu, která je pro nás velmi důležitá - jako každého dobrého podnikatele nás zajímá, jak jsou klienti spokojeni s našimi službami.

VŠE JE HOTOVO, VY JSTE BEZ STAROSTÍ - RAZ-DVA-TŘI - JAK, JSME SLÍBILI.